fredag 2. oktober 2009

Rapport fra min rosa sky

Har ikke blogget siden tirsdag. På skola. Så da blir det litt oppsummering i dag. Jeg har laget meg ny header, som du kanskje ser. Naturfagprøven gikk helt fint, storfornøyd. Jeg har ryddet rommet, det brukte jeg hele dagen på onsdag med å gjøre. Jeg og Onkel var på europris og kjøpte med en boks for å ha litt ting i, og så kjøpte jeg meg et sett høytalere. For Boa har jo stukket til Bodø med mine, men det er jo egenlig helt greit, for det er hannes.

I går, så dro jeg og Trude på gavehandling til Abba. Så traff vi på Sebastian og Håkon som var på utkikk etter Fifa 10, og gave da. Så jeg og Trude joinet dem, og vi var på bakeriet og spiste kake. Etter litt trasking rundt etter gave, gikk jeg og Håkon til Damlas, der vi møtte Mamma og Inger Johanne. Vi spiste og koste oss, og gikk hjem igjen. Så kom Andreas over. Vi så King Kong og gråt våre modige tårer, neida, tror ingen gråt. Men det var trivelig. Klokken ti var alle ute av hus, og jeg slengte meg på sofaen.

Jeg sov faktisk veldig godt i natt. Jeg drømte masse, men ingenting skummelt. For det gjorde jeg i gårnatt, da drømte jeg at jeg var ute å gikk, det var sommer, og litt insekter rundt om kring, som vanlig. Plutselig kom det en diger humle mot meg. Den var SÅ stor. Jeg kom til halv bevisthet, men da trodde jeg dyna mi var humla. Jeg var så redd. Jeg våknet med et mellomting av rop og hyl. Fysj jeg var redd. æsj.

Planen for helga er at i dag skal jeg i bursdag til Abba, morgendagen vet jeg ikke. Søndag skal jeg sove hos Lena, for jeg skal til kjevetorpedoen mandags morgen. Gleder meg masse til å se leiligheta hennes. Gleeeder meg til å treffe henne. Menmen. Nå skal jeg ha naturfag, og få vite hva jeg har fått på prøven. Jey.


You lift my feet off the ground,
Spin me around,
You make me crazier, crazier
Feels like I'm fallin,
And I'm lost in your eyes,
You make me crazier, crazier, crazier


Charlotte

Ingen kommentarer: