onsdag 30. september 2009

I want you like JFK wanted a car with a roof

Nå er jeg endelig ferdig med den dumme matteprøven. Det var bare teite spørsmål, så jeg tror det gikk fint. Sitter å ser i avisene på nett og sløver, slipper ut ti over, det blir godt. Da har vi faktisk friminutt frem til ti ov halv. Jeh, brukbart. Hadde fredagsfølelse i går, og har fredagsfølelse i dag. makan.

Det regnet ute, det er grått, og kaldt og jeg er bare i skikkelig sovehumør. Var trøtt i går, men ville ikke sove med en gang for det var så godt å bare ligge i senga og høre på lydbok, også skulle jeg snu meg. Men reagerte på at det var stille, hvor var det blitt av øreproppene ? Jeg hadde visst ikke snudd med, jeg hadde sovet i fire timer. Hæhæh. Jeg simpel tent elsker å sove. No kiding. Heerlig. Var igrunn i et veldig ok humør i morges og, selv om jeg hadde press på øyene mine og skallebank. Venstreøyet mitt er helt defekt nå. Men bryr meg egentlig ikke så veldig mye, det får bare være. Var litt komisk å prøve å sminke et irritert og tåresprengt øye. Joy.

Jeg gleder meg til helga, for da skal jeg for det første i bursdag, også skal jeg på audition. Ja, du leste rett. Audition til Mama mia musikal. Hvorfor ikke liksom? Kanskje jeg kommer med? Hadde vært artig det ja. Hih.

Tjohei.
Charlotte

Ingen kommentarer: