søndag 27. september 2009

Vill ha dig i mörket hos mig

Spinning er elsk elsk elsk og elsk. I alle fall i lag med Pappa og Renate. Hihi. Sliten nå ja. I dusjen og tømme varmtvannstanken, for så å spise kvelds. For jeg er supersulten i grunn. Storkoste meg i gullbryllup, masse bekjente å se. I morgen skal jeg være hjemme og rydde rom, opp til Lund for å hente lønn og spinning med Renate og Pappa igjen. Gleder meeeeeeg.

Dusjen nå, bilder senere. Blogger sikkert i morgen, for det er langdag på skolen. Skrives da pumpkins.

Dagens er todelt. For jeg klarer ikke å bestemme meg.






Ingen vet det jag vet, en hemlighet. Någon som jag tycker om har gjort mig het. Kan inte hjälpa att jag känner det så här. Åh, den blick som jag fick sa mig att, dom jag vill kan jag få tusenfallt. Och nu börjar jag förstå att jag är kär...


Charlotte som skal tømme varmtvannstanken nå

Ingen kommentarer: