mandag 28. september 2009

Concrete angel

Ville bare utrykke min frustrasjon over enkelte kronidioter, også kalt bilister, som til slutt kommer til å bli kalt mordere. Så det så. Fettnelliker sier bare jeg. To bilder+ en moped med nada kontroll er ingen god kombo. Ble skikkelig redd jeg. Å grine i hjelmen er teit, følte meg bra lur ja.

Uansett. Jeg savnet Tullerusken min, min babylove. Hun flyttet, og går skole Bodø. Teiting. Men jeg er glad båndet mellom oss er så sterkt som det er. Jeg savner deg. Snart skal jeg komme på besøk. Snart.

Skole nå, langdag. Dette tror jeg blir en bra dag alikevell. Det håper jeg. Forresten, GRATULERER MED DAGEN SEBASTIAN
Fantastisk bra bilde. Sebastian til høyre..


Charlotte, fra en rosa sky.

EDIT
Ja, headern min er endret. Kanskje ikke det beste bildet heller, men det får være.

Ingen kommentarer: