mandag 12. oktober 2009

Update.

Ho hei. Skoleblogging er bra, eller hur ?
Skrev ikke lørdagskveld, for nettet ville ikke funke. Men, lørdag, så sov jeg lenge, Inger var sosial med Robert og Vanja. Etter er rask dusj stakk vi til Micheal og Morgan (søskenbarnene). Der fant vi ut at vi skulle ta en snartur til Steinkjer og spise frokost. 1 stk minimeny+en cheeseburger. Nam. Snoket rundt i huset deres og satt på dataen til Micheal da vi kom tilbake. Han er forresten et musikkgeni. Virkelig.

Dro til broren deres igjen i løpet av kvelden og spiste taco sammen med dem. Da vi kom hjem, spilte jeg og Inger The sims 2, og så film til i halv to tida. Søndag var det tidlig opp og på toget. 8 timer på toget, med kanskje 2-3 timer soving. Drakk en kopp kakao og ble så kvalm at jeg bare krøp sammen med jakka til Inger over meg og trodde jeg skulle kaste opp.. æsj.

Da jeg kom hjem ryddet jeg litt på rommet mitt, dro og så på nyvogna vår (ja, vi har kjøpt oss vogn. En Savsjö. Hihi, stilig ? Kom hjem igjen og la meg under dyna, låg å snakket med Kristine og bare slappet av, og vips hadde jeg sovet i en og en halv time. Sorry Kristine <3. Nærmest krøp i dusjen, skikkelig trøtt i trynet. Men tror du jeg fikk sove da jeg la meg ? Nei. Jeg låg våken lenge, og vridde meg, om og om og om igjen. Skikkelig irriterende. Men jeg kom meg da opp i morges, null problem. Litt småsutrete da jeg fomlet meg ut soveromsdøra, men det gikk fort over. Frokostjuice er nam.

Nestetimen skal vi ha om psykisk helse. Et prosjekt som begynner nå, der vi skal få vite om hva som skjer, hva skolen kan gjøre, vi kan gjøre osv. Spinning med Pappa og Renate i dag, gleder meg som en unge. Jey!

Ingen kommentarer: