tirsdag 13. oktober 2009

Heartbeat

For øyeblikket sitter jeg på skolen, og er såvidt våken. Ble plutselig skikkelig trøtt, det er sikker fordi jeg gikk ute, i kulden, for så å komme inn i et varmt rom. Godt.

I går var jeg og Pappa og Renate på spinn 1, og fysj for ei trening. Conny er så sinnsykt flink, sier jeg bare. Men. Første bakken begynte ryggen min å verke, sluttet heller ikke i løpet av treningen, bare bet meg i leppa og fortsatte. Burde egentlig trene litt ryggmuskler på styrkerommet, men fant ut at "Mage/rygg" er kanskje bedre, så må vel sette meg opp på en time i løpet av uka. Hjølp.

Så det så. Nå skal jeg ha dobbeltime i engelsk, enkeltime i fransk og så dobbeltime i naturfag. Så skal jeg småløpe hjem og rydde rommet, som ser (som vanlig) bombet ut. Klokka 19.00 skal jeg på Body Balance, og etterpå kick power med Adde og Håkon. Haha, jeg gleder meg.

Siden det nå er snø ute, og is omtrent over alt, går jeg på skolen. Noe som i seg selv er ganske greit, og trivelig. På Leivset fikk jeg jo bussturen og ventetiden på å stå i mine egne tanker, den tiden har jeg liksom fått tilbake nå. Men. Jeg skulle ønske jeg kunne slippe å gå alene. Det er litt ensomt i lengden. Treffer på nada folk på gåturen. Jeje. Min ipod touch er god underholdning, heldigvis. Hjerte.

# Charlotte, fra en rosa sky

Ingen kommentarer: