torsdag 15. oktober 2009

Defekt

Heisann... Hvis du ka lese dette. Bloggen min er litt defekt for tiden. En kan ikke se en fullverdig(?) blogg i fra internettprogrammet Chome, eller Safari. Kun Mazilla. Siden det er kun foreldrene mine, så vidt jeg vet, som bruker mozilla, så hva gjør jeg da?

Etter over fire hundre blogginnlegg er det litt trist å begynne på nytt, men hva er liksom valget? Dene bloggen blir jo å være slik den er, urørt. Den blir flytende ute i cybenspace i noen hundre tusen år fremover, og til slutt vil noen finne den og det hele blir som en bibel. Sant? Nei, seriøst. Jeg syntes det er litt trist jeg, for jeg liker bloggen min. Og det at blogspot kan man endre theme på uten å plages i tre år. Det er det som er dumt men ipublish og blogg.no. Så jeg spørr igjen, hva skal jeg gjøre? Jeg vet rett og slett ikke. VG-blogg er jo en mulighet der og, men vet ikke helt. Får se. Skal fortsette å lete etter ulike bloggsteder.

Charlotte

Ingen kommentarer: