søndag 27. september 2009

Hold me close

Hei hei. Dette er innlegg nummer 400 i bloggen min, visste du det? Nå vet du i alle fall det. Litt rart å tenke på at i løpet av fire hundre "dagbokinnlegg" har jeg delt tanker og privatliv med omverden. Rart.

Nå har jeg og Inger Johanne jobbet lenge og er slitne, så nå har vi lagt oss. Siden Inger stod opp tidlig og snakket med Charles, mens jeg låg å sov, er det min tur til å sitte våken mens hun sover. Så det så. Jeg bruker min tid til bloggen. Jøss. Anyhow. Vi har jobbet som vaskehjelp i et gullbryllup, tenk det da, 50 år gift. Søtt. Har sprunget ræva av oss.

Med tanke på at dette er innlegg nr 400 burde jeg jo si noe stort og overaskende, men har ikke noe å si. Tenk det da. Ta det som et godt tegn da?

Nå skal jeg sove. Dagens er at jeg hater å sove alene. For det er ikke noe trivelig.

# Charlotte

Ingen kommentarer: